Ángeles Parra (presidenta de Vida Sana e directora da feira) inaugurou a feira BioCultura ON o pasado xoves ás 12 h. Acompañárona Sandra Verdu-Butikofer, presidenta de INTERECO (asociación sen ánimo de lucro que agrupa ás autoridades públicas de control de agricultura ecolóxica de España), e o director xeral da Industria Alimentaria, José Miguel Herrero, do Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación (MAPA), que, entre outras cousas, subliñou “a importancia de España como unha das principais potencias europeas na produción de alimentos ecolóxicos”.
171 actividades diferentes
Unha das cousas que máis chamou a atención da versión virtual de BioCultura foi a inabarcable lista de actividades. Foron 171 en total. O nivel dos relatores, de primeira orde: Joaquín Araújo, Nicolás Olea, Carlos de Prada, Dolores Raigón, José Luis Porcuna e un enorme etcétera de expertos en cosmética ecolóxica, moda sustentable, enerxías renovables, banca ética, proxectos cooperativos…
Un público moi diverso
Como no caso da BioCultura presencial, a feira virtual foi capaz de atraer a un variado e heterodoxo público. Poderiamos dicir, no entanto, que se na feira presencial son máis os consumidores, na feira virtual foron máis e moi activos os profesionais. As 54 empresas que participaron realizaron 158 encontros comerciais no espazo de networking habilitado por BioCultura ON.
Patrocinadores
Os patrocinadores esforzáronse enormemente en desenvolver actividades de interese técnico e divulgativo. Entre as actividades desenvolvidas por INTERECO, atopábanse aquelas que tiveron como obxectivo informar os cidadáns da importancia e confianza da certificación ecolóxica pública, e de como se realiza unha auditoría en produción ecolóxica, reflexións ao redor da necesidade de que os produtos ecolóxicos incorpórense de maneira decidido na restauración colectiva… entre outras máis lúdicas e educativas.
As cifras
Nesta primeira feira virtual participaron preto de 3.500 persoas, dos cales 1.600 eran profesionais, cunha media de 8 horas na plataforma virtual de BioCultura. 7.673 veces conectáronse estes visitantes ás actividades que se desenvolveron, sumándose 2.260 veces máis que conectáronse ao escenario principal. Durante o tres días de feira, o público medio oscilou ao redor das 600 persoas.
Fonte: Bioeco Actual